Pengarna är i hand!

Idag så har jag lämnat över lite pengar till Kellan. Som sagt lovade jag att ge henne Misty tillbaka och det löftet har jag nu blivit av med. Den lilla extra slanten efter hundringen får hon såklart behålla, så petig är inte jag. Och nu säger jag en sak som är till dig Kellan!
 
 
Kom ihåg att pengarna har jag sparat ihop själv och vill att du ska avvända dem till Misty, eftersom att du längtat så mycket efter henne att du köpt andra hästar innan du köpt tillbaka henne :P
 
 
Så när du köpt henne skulle jag vilja se en bild på henne! 
 
 
Idag ska jag hålla mitt första event med Lorax så ni får se hur det går efteråt. Det är levling som står på skemat så vi kommer att köra en liten runda genom GÅD. 
 
Och över till något helt annat så ser ni också att Kellans och mina hästar finns på menyn. För att komma till inlägget är det bara att klicka på knappen " Josefine's hästar" eller Kailey's hästar" så kommer ni dit. Jag håller för tillfället på att redigera en bild på en häst som jag vill ska komma till spelet! Tycker själv att den skulle vara jättegullig, utan tecken dessutom som jag tycker förstör vissa hästar!
 
 
Förlåt om det här blev ett rörigt inlägg med alla olika stilar på text, och var man börjar raden och det men är som sagt lite rastlös av mig just nu. 
Kellan verkar ha varit inne på natten, hon skrev ju ett inlägg om det och jag håller med henne, det känns nästan magiskt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0