Ett litet rött EVENT med vita snören..

Varför rubriken blev som den blev finns det ett svar på, faktiskt: Jag nynnar på den gamla låten "Ett litet rött paket" och just nu är det den enda jag kan tänka på, haha. 
 
Hur som helst. Jag hade tänkt att skriva lite om eventen vi har i Shady Pearls, de är väldigt roliga och kreativa med olika skojiga teman, alltid något nytt. Eventen är ju det som gör klubben till vad den är, och i SP är eventen ofta och väldigt fantasifulla. 
 
Det vi hade i tisdags kanske inte riktigt är ett event, men det var i alla fall en filminspelning. På svart storhäst iklädd svart eller mörkt intog klubben Marleys bondgård. Vi travade, galopperade och skrittade på olika sätt. Först red vi i kort galopp och hoppade ett hinder hos Marleys, efter det bar det av mot oljefälten där vi travade i en ring. Efter det bort mot hinder på galoppbanan, och sist men inte minst snöret på bron över till observatoriet, där vi travade lite dramatiskt. 
 
Videon kommer upp (tror jag i alla fall) på Madelyn Flowerwrights youtubekanal, där ni kan titta på den. Både jag och Josse är med i den och efter mina egna observationer tror jag att den kommer att bli superbra!
 
 
 
 
 
Självklart avslutade vi med en ganska galen kram, mys hahah.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0