Vad jag tycker om SSO's sociala medier

 
 Jag bryr mig inte, ärligt talat om att SSO tydligen har skaffat snapchat. Jag är inte en person som använder sociala medier, jag har inte Instagram, snapchat, Facebook eller liknande. Jag bryr mig inte om SSO har ett konto på Snapchat, så länge de inte publicerar information där som inte finns på hemsidan. Man borde inte behöva ha instagram, facebook etc., för att kunna få all information.
 
Vi tar ett exempel. När det var problem med sevrarna och batterigrejset så meddelade SSO det endast på facebook. Efter ca fyra dagar eller så kom det ut på hemsidan. Och hur ska man kunna veta vad det är för fel om man inte kan se det på hemsidan, SSO's officiella nyhetssida? Och man behöver (egentligen) vara tretton år för att få ha Facebook. Är alla spelare plus tretton? Nope.
 
På samma sätt som med föl-inlägget länkar jag ett par inlägg som handlar om det här. Och som vanligt har Esme Silverforce alltid ett inlägg om saken med sina åsikter. Tack, Esme <3
 
Esmes ovannämnda inlägg
 
Rose Goldfields inlägg
 
 
//The Kell
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0