Shady Pearls

Igår fick jag ett väldigt trevligt brev av en viss Amanda Lightfield, nämligen detta.

 

 Hon erbjöd alltså mig en plats i Shady Pearls!
Idag gick jag alltså med.
 
Detta är verkligen superkul, rena drömklubben. SP har väldigt fin gemenskap och alla verkar vara trevliga mot varandra! Jag kände mig hemma direkt, alla var verkligen trevliga mot mig som ny. Så fort jag klickade ”ja” på klubbinbjudan kom en hel drös med hälsningar i klubbchatten.  ”Välkommen”, ”Hoppas att du kommer att trivas!” och så vidare. Det gjorde att jag verkligen kände mig välkommen, jag ser verkligen fram emot att gå på mitt första event på torsdag (det är ledigt imorgon.) På söndag fyller dessutom klubben ett år, så jag hoppas verkligen att jag kan vara med på firandet.

 Jag ska köpa klubboutfiten så snart jag kan, det är egentligen bara byxor, tröja, sadel och schabrak som behövs (tror jag i alla fall :o). 

 
 
Jag älskar redan klubben och ska försöka komma på så många event som möjligt :) Ska även lägga in mig själv på medlemssidan på deras hemsida :D
 
//Kay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0