Min önskelista - Kläder från Skördebygden

 Jag vill ha en massa saker, då menar jag kläder och utrustning. Detta är alla klädesplagg jag vill ha från Skördebygden! Det kommer att fortsätta med utrustning, och från till exempel Silverglade, Dinodalen med mera :) Som ni ser är det en hel del jag vill ha... det mesta är för att använda till olika outfits.
 
 
Denna gillar jag eftersom den ser mer ut som en vinerjacka gör! Fryser nästan av att titta på karaktärerna under vintern, så fler tjocka jackor hade vart bra. Tänk halsdukar....
 
Till denna har jag en outfit...
...och samma sak med denna. Har jag sagt att jag gillar pikéer?
 
Denna tycker jag bara är så himla snygg...
 
 Ah så charmiga.
Concorde är verkligen inte min favorit-soulrider-häst, det kommer alltid att vara Tin-can, men dessa färgerna är snyggare, klär mig väldigt sällan i oranget som Tin-Can tröjan är i.
 
 
Denna (från Wold hell inn) är även planerad till en outfit.
 

Som ni ser så önskar jag inte mig några byxor, haha. Men i de allra flesta outfitsen så använder jag allt svart, förutom tröja, benlindor och schabrak. Därför är mina svarta eleganta ridbyxor från Västkobbens fiskeby mina absoluta favoriter.
 
EDIT: Har bara en utrustnings-sak som jag vill ha från Skördbeygden, och det är det svarta westerntränset. Måste bli populär med Jorvikstallet, har 90 poäng kvar haha.
 
//Kellan
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0