Bloggutmaning dag 10 - Star Stables betydelse

Sista dagen på bloggutmaningen! Riktigt kul har det varit att göra den här, faktiskt. 
 
Men vad SSO betyder för mig... vissa frågor är så svåra.
 
SSO betyder väldigt mycket för mig. Jag har vänner och framförallt klubb här. Jag älskar Shady Pearls, och alla mina vänner. Jag älskar att logga in och mötas av en blinkande vän- eller klubbchatt. Teamet gör ett helt fantastiskt jobb med spelet för oss, uppdragen är superbra och huvuduppdragen är HELT FANTASTISKA. 
 
Och som jag skrev i "SSO har förändrat mig..." så har jag kanske blivit en mer... öppen människa, i och för sig inte bara på ett positivt sätt, men det är fantastiskt ändå (haha). Jag har spelat i knappt ett år, men jag känner ändå att spelet har förändrats och utvecklats. Jag är rätt nöjd med det som det är, inga stora förändringar behövs (då menar jag ju inte att man ska sluta med uppdateringar förstås, nya saker vill jag ju ha, jag tycker bara att grunden är perfekt som den är), det är perfekt (nästan haha). Nya områden är det bästa som finns ju. 
 
Det är verkligen ett drömspel, passar alla (tänker på den omtalande videon "min farmor spelar SSO") båda unga och gamla. Spänning, humor och hästar får plats, och allt det tillsammans med vänner i ett onlinespel. Det är det enda MMORPG som uppdaterar varje vecka också, vi har faktiskt väldig tur. 
 
Då var den bloggutmaningen klar :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0