3 nya hästar!

Jag har nu fått ett kort med sc och kommer därför att komma hem med en hel del hästar på sistonde. Tre kommer att komma hem till mig och som jag skrev i en komentar så är det en Fjording, en Tinker och en Arab. Smeknamnen är Skilla på Tinkern, Athena på Fjordingen och Sahara på Araben. Ni kanske kan gissa vilken färg de är men snart så kommer ni att få reda på det.


Både jag och Kellan ber om ursäkt för att vi är så inaktiva men min blogglust har försvunnit totalt. Jag måste bara vänta tills den kommer tillbaka och det kommer den att göra, bara jag får lite tid på mig. Sen så tänkte jag att vi kunde göra något här på bloggen som gör att idéerna inte tar slut så fort. Jag vill inte dela med mig ev mina idéer till Kellan eftersom att hon inte använder de på ett bra sätt. Jag ger henne några idéer som skulle kunna vara i en hel vecka och istället lägger hon upp två inlägg om fagen. Om jag också ska kunna blogga så blir det tre gånger om dagen och ni kan ju tänka er varför vi har blivit så inaktiva! Därför tänkte jag att jag och Kellan kunde göra inlägg varannan dag så att idéerna räcker längre. Så fort vi känner för att börja blogga på allvar igen kommer vi att börja. Lite önskemål till spelet varje måndag och åsikter om uppdateringen på onsdagar och annat på de resterande dagarna.


Förlåt för ett inlägg utan bild men är hos min mormor och min morfar under lovet så kan inte ta n¨gra bilder på den här datorn.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0