Miss me by my hair, you're gonna miss me everywhere

 Åh, haha. När jag gick i tredje klass sjöng alla den här låten (When I'm gone) från Pitch Perfect och gjorde "Cup song" till. Minnen alltså, jag lärde mig faktiskt hela texten. I got my ticket for the long way... haha.
 
Nej, men jag längtar så himla mycket tills jag kommer hem och kan testa Jorvik City Mall faktiskt, så mycket coolt som kom i onsdags. Dock har jag haft världens bästa sportlov på slalomskidor från morgon till kväll. Men nu vill jag hem och shoppa i Jorvik City, haha. 
 
När jag inte har något att göra så kollar jag en massa SSO-bloggar (googlar fram en hel del) och på en hittade jag en rätt kul grej (kanske är lite efter nu). Men jag hittade något om en klänning som hade blivit uppmärksammad på Twitter, tror jag det var. Det är nämligen så att alla som kollar på den ser olika. Eller ja, inte alla, men man ser antagligen den som guldig och vit, eller som mörkt blå samt svart. Jag ser den som Guld/vit, inga alternativ haha. Dock så frågade jag nyss min pappa som satt bredvid mig, och han sa att klänningen helt klart var blå med svarta detaljer. Superkul det här, jag googlade det också (jag googlar ALLT) och läste att det handlar om hur känslig ens ögon är på olika färger/nyanser. Mina ögon är antagligen känsliga för ljusa färger, och de som ser blått/svart är känsligare på mörkare nyanser. 
 
Så nu: en fråga till dig, Josse. Vad ser du för färg i klänningen nedan?
 
Klänningen är antagligen svart och blå i verkligheten, säger de flesta bloggarna och hemsidorna. Men jag ser vad jag ser, och tycker att det är lite kul. Om du vill veta mer kan du kolla in hashtaggen #thedress eller googla något liknande. Jag är glad att Kim Kardarshian känner som mig, i alla fall. *ironi* haha. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0