Information

So ni vet så har inte Josse bloggat på ett bra tag. Detta beror inte på att hon har slutat blogga eller spela SSO, verkligen inte! Men egentligen så har hon faktiskt skrivit inlägg varje dag, fast de inte har kommit upp på bloggen. Jag vet inte var felet riktigt ligger nu, men hon har bett mig att berätta, hon försöker.
 
Jag vet inte när det kommer at fungera igen, det får vi se. Under tiden kommer hon att mejla mig vissa texter och sånt som jag lägger upp åt henne, till exempel en om en ganska allvarlig sak som hon blev utsatt för i SSO, men mer om det senare.
 
Hur som helst, nu ska jag se på historieätarna haha. Jättebra program tycker jag i alla fall!
 
 
Bild från dagens levling, Minna är strax i level 14!
 

//Kailey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn

Hejsan! Du har kommit till - ja,ännu en - SSO-blogg, ägandes av Josefine Shadowstar och Kailey Yellowborn, även kallade Kellan den Gulfödde och Josse Skuggstjärna. Vi bloggar är så ofta vi kan om våra åsikter, hästar, nya platser och en massa mer konstiga saker! Du förstår inte vad den här bloggen handlar om?Klicka på "Star Stable Online" i länklistan och läs mer om spelet som är så kul att man kan starta upp en blogg om det! I spelet har vi många hästar, som du kan läsa om i kategorierna med våra hästar, och vi båda är bosatta i Valedale tillsammans med våra respektive hästar! Vi spelar även på svensk server nummer ett, nämligen Air Star. Du får gärna använda och publicera våra texter och bilder om länk ges hit. Mycket av våra bilder och texter kommer även ifrån Star Stables officiella hemsida och tillhör då Star Stable Entertaiment AB. Hoppas att du gillar vad du läser! Enyoy!




RSS 2.0